Klantenservice

Bedrijfsinformatie

Regional Highlights B.V.
KVK nr: 61462136

Contactpersoon: Erwin Hoedeman
Tel: 06 538 432 46
E-mail: [email protected]

 

Bestellen en bezorgen

Levering door aangesloten leveranciers

Alle producten zijn door ons zorgvuldig geselecteerd. Als je een bestelling plaatst, dan sturen wij deze achter de schermen door naar de juiste leverancier die voor de verzending zorgt. Bestel je producten bij verschillende leveranciers, dan ontvang je dus verschillende pakketten die op verschillende tijdstippen kunnen worden bezorgd. De extra verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

Wij laten je precies weten welke producten van welke leveranciers afkomstig zijn. Bovendien ontvang je van ons bericht op het moment dat (een deel van) jouw bestelling wordt verstuurd.

Bestellen is makkelijk:

  1. Voeg producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen.
  2. Reken in één keer af en betaal via iDEAL (Nederland), PayPal, of creditcard.
  3. PostNL standaard levering binnen Nederland: €5,50
  4. Verzendkosten binnen Nederland en België zijn NIET inbegrepen in onze verkoopprijzen. Bij het afrekenen worden de verzendkosten gespecificeerd.
  5. Elke leverancier zorgt ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt afgehandeld. We streven naar levering binnen 1-3 werkdagen, maar dat lukt niet altijd voor alle producten (zoals vers bereide producten).

 

Prijsinformatie 

Al onze verkoopprijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

 

Vragen over een bestelling?

Heb je vragen over een bestelling? Je kunt ons het best mailen, bellen naar 06 538 432 46 of het contactformulier hiernaast invullen. Wij zullen je vraag zsm beantwoorden.

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur) reageren wij nog dezelfde dag. Ook 's avonds en in het weekend reageren we zo snel mogelijk. 

 

Volg ons op:

Facebook

Instagram

Twitter

 

Frequently Asked Questions

1 Status Bestelling
1.1 Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Op de site van Regional Highlights kan de status van de bestellingen worden ingezien..
 
Hoe werkt het?
In het hoofdmenu kun je inloggen. Zodra je ingelogd bent verschijnt daar de keuze Mijn Account. Via deze keuze opent zich een scherm waarop je vervolgens onder andere de status van je bestellingen kunt inzien. Vervolgens is het mogelijk om deze bestelling bijvoorbeeld te herhalen of te annuleren.
 
Ontwikkeling
De periode tussen betaling en aflevering door de winkelier bij de pakketdienst wordt inderdaad niet nader gespecificeerd. We onderzoeken of het mogelijk is dat je te zien kunt krijgen of de bestelling door Regional Highlights al bij de betreffende winkelier is afgeleverd.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »